Klantcase

Citaat van een trouwe klant:

“Wij zijn blij met de professionele ondersteuning van Andriessen. Zowel in het examenproces als softwarematig zijn ze de specialist op het gebied van examinering.”

Prachtig.

Maar dat gaat niet vanzelf.

Hoe pakken ze dat nu aan bij Andriessen?

Een klant verwoordde het zo:

“We zijn met niets begonnen. We waren een examenbureau als onderdeel van een opleider. We hebben voor Andriessen gekozen omdat ze het gehele examenproces begrijpen. TeleToets ondersteunt softwarematig de gehele logistiek. Met Andriessen zijn we van scratch af aan gestart. We gebruiken de gehele examenlogistiek van inschrijving tot het diploma printen en de gehele flow rondom de itembank en toetsmatrijs. Het was een hele grote klus om alles goed in te richten.”

Onze klant accepteerde geen fouten.

Het moest in één keer goed voor de kandidaat.

Gedurende het gehele proces werden we steeds meer partners met hetzelfde doel:

de ongestoorde examenafname van de kandidaat.

Dat ging niet vanzelf.

O nee.

Diploma’s printen duurde eerst erg lang. Na diverse verbeteringen zowel in de hardware als de software hebben we nu een gestroomlijnd printproces.

Het gehele proces is ingeregeld en geautomatiseerd.

De klant heeft er weinig omkijken naar.

Het enige wat onze klant moet doen is zorgen dat de examens up-to-date blijven. En o ja, daar weten de consultants van Andriessen dan ook weer wat van. Dat is handig.